søndag 8. april 2012

T-skjortetid!



Nå er det på tide å tenke på t-skjorter igjen!
Hvis du er av dem som ønsker å handle klær som er miljøvennlig produsert med minst mulig belastning for miljøet, kan mine t-skjorter passe for deg!
De er laget av økologisk bomull, sydd i Estland og trykket i Mjøndalen av en litt distre dame med gode forsetter.
Over kan du se et utvalg av dame t-skjortene som du kan finne i min Epla-butikk nå.
Denne modellen er spesialbestilt for min butikk. Den har en feminin utringning og har litt løsere passform enn det som er vanlig rundt magen.


Her er trykkene jeg har for menn for tida. T-skjorta med ku har vært spesielt populær. I midten ser du trykket av et kunstfoto av Jørgen Schøien Nicolaysen, "A crow's car castle" med et tøft motiv fra et bilopphuggeri og ei kråke som troner på toppen av et bilvrak. Til høyre er t-skjorta alle lærere må ha; "Teacher from hell".  
Frakt av t-skjorter koster kun kr 25,- i min butikk!


Jeg har også flere søte t-skjorter for barn. Disse t-skjortene er ekstra lange og gode. De kan du finne her.






5 kommentarer:

  1. Jeg er stadig så imponert over arbeidene dine. Jeg drar avsted til småbruket med sakene mine pakket i tre av dine vesker, og dekker påskebord med behønede linservietter! Hurra for deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre, Lise!
      jeg tenker ganske hardt på at jeg må lage noen nye trykk snart. Takk for gode ord.

      Slett
  2. Juhuu!
    Ja, snart kler vi av oss og nyter våren :)

    Fru Ku er konge både på t-skjorter og alt annet.
    Jeg gleder meg til å komme i nytt hus, for da skal
    trykket jeg fikk av deg jammen meg få den plassen hun fortjener.

    Håper du har hatt en fin påske Unni!
    Jeg har forresten tenk meg på bloggtreff i Hokksund 28.4.
    Bonka Rakka, Pias verde , Innerst i veien og ei fra Hokksund som arrangerer. Skal du dit eller? Jeg har tenkt meg. Overnatting og greier...
    Siw

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir spennende med nytt hus! Jeg gleder meg til du skal dele (?) bilder derfra. Lykke til!

      Slett
  3. Flotte t-skjorter! Veldig sommerlige og fine! :) Det er jo på tid :D Flott også at du lager t-skjorter til hele familie!

    SvarSlett