tirsdag 5. oktober 2010

Galleri Fryd

I dag reiser jeg med kurven full av høner til Galleri Fryd i Eidsfoss.
Det skal være redesignutstilling og jeg skal stille ut lavendelposer og handlenett.

Lørdag åpner utstillingen:
"Forandring Fryder"
i Galleri Fryd i Eidsfoss.

Utstillingen varer fra 9.oktober til 14.november.
FRYD holder åpent 12-18 lørdager og søndager i utstillingsperiodene.


Utstillingen blir en lek med re-design, gallerirommet er kledd i kreativt gjenbruk fra klesdesign og møbler, til ryer og røffe musikkinstrumenter. Dette er en salgsutstilling til glede, inspirasjon og ettertanke.

Utstillere:
Selma Dunder, Fammomay, Hildur Øygarden, Strand Redesign, Kretzmezz, Andreas Barth, Grethe Flannum Nuit design, Kathrine Bjerre Vestergaard, Wenche Rimeslåtten med flere.

Vernissasje lørdag 9. oktober klokken 12.00, lett bevertning og innslag av ymse slag.

5 kommentarer:

  1. Lykke til på reisen. Håper du selger masse høner og handlenett.
    Klem!

    SvarSlett
  2. The lavender pouches are SO wonderful! I am completely in love with your chicken print. I hope your adventure goes well! All the best, a

    SvarSlett
  3. å,stiligt!


    Veldig kos å prate med deg i går, sjølv om din kjole var mykje finare enn mitt antrekk...fnis! (kjolen din var fantastisk!!!)
    Ein nydeleg dag, eg tar eg brura med meg og kjem snart! ;)

    SvarSlett
  4. Hei, du har en veldig koselig blogg, kommer nok snart tilbake.

    Hilsen Christin alias TIN

    SvarSlett
  5. Lykke til, supre høner!:)
    (P.S. Jeg har Give-away på min nye blogg!)

    SvarSlett