fredag 3. september 2010

Love at first sight

I found this fabric at the flea market last weekend. I instantly felt that I needed a tote like that. I like the way it balances on the edge between cool and ugly.
I'm not sure if my love is returned though, since what I did, was take her home, cut her into several pieces and stab her with needles.


On the other hand, from living a silent a life in the back of a closet to get a new start as a tote, travel and see places, and maybe even get the chance to move to another country far away. -That doesn't sound too bad? I got three totes from this fabric. One for my Epla shop (already sold), one for my Etsy shop,
-and one for myself, of course!


And here's a couple of new designs for little girls!
I hope you'll have a lovely weekend!

7 kommentarer:

  1. Stilig veske! Balanserer mellom stygg og kul, hehe - godt sagt. Liker så godt sauemotivet, og gøy med nye motiv også. Du har så mye fint!

    SvarSlett
  2. Nydeleg fin veske! Er heilt enig i at stoffet er litt styggfint - men det er sååååå tøft! Ein blir ikkje lei det så fort då!

    Ha ei fin helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Takk!
    At en ikke blir så fort lei ting som er styggfine har jeg ikke tenkt på før, IJ. Men det stemmer nok! -Må nok tygge litt mer på den.

    SvarSlett
  4. ååå så fin veske. Stoffet minner meg om gardinstoffet mine foreldre kjøpte til sitt soverom på 80 - tallet. Jeg likte stoffet den gangen og liker det fortsatt.

    SvarSlett
  5. very cute tee's & great floral fabric choice :0)

    SvarSlett
  6. Her er eg for første gong og det blir iallefall ikkje siste:) Eg må legge deg på favorittlista mi.
    Mykje fin inspirasjon og mange flotte tips!
    Tusen takk:)

    SvarSlett
  7. Håpar du tok det i beste meining, altså:-) Eg har det iallefall slik med mange ting. Dialekter og språk f.eks - eg diggar skånedialekt, nederlandsk og irsk! Litt rarfine! Abstrakte bilder som eg ikkje med ein gong forstår, men som gir meg litt "motstand"... Vakre ting er kanskje berre vakre. Det er noko der. Ville berre gjere eit lite forsøk på å forklare...:-)

    Ha ei fin helg!

    SvarSlett